You can fucking do it biiiitch!!! ♥ ♥ ♥

 
Nu blev jag verkligen så där bloggsugen!
 
Jag och en kompis ha kommit fram med att börja träna för vårat egna bästa! Ska gå på shake i en månad nu och börja med promenader (sist jag gjorde så gick jag ned 6kg på en månad) och efter det ska jag börja träna på gym! Fan nu blev jag astaggad! Tror att det kan vara bra att man är två stycken som tränar ihop för att då taggar man varandra! haha^^ Jag behöver nog en att träna med som kan peppa mig då jag kommer i min nedåt period! hahha jag tycker synd om sew som ska träna med mig kan verkligen vara tjurig ibland xD men då är det liksom bara att vara tjurig tillbaka!!! ;) 
 
Nä men jag är verkligen taggad för detta nu! Ska nog kanske börja med en träningsblogg, där jag verkligen kan skriva av mig, så jag kan gå tillbaka då jag är i mina nedåtperioder och se då jag haft en bra träningsperiod och tagga mig själv till tusen! Jag vet att man inte ska pressa sig för hårt men alltså ska jag komma fram i livet kan jag inte stå och trampa på samma ställe! Jag vet att jag kommer att klara detta! Jag måste tro på mig själv! :) 
 
 
 
 
Good Luck Dess you can do it 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0