PussPuss ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Så sjukt trött jag är idag! Men det är det värt de!!! Jag var med Sew igår och hon stannade över hos mig och det var himla mysigt för att vi satt och snackade om en massa saker!! Jag är så fruktansvärt glad att man har henne i Mitt liv, tror helt ärligt att jag inte skulle klara av en dag utan henne, hon är en mycket fin vän och det kommer hon vara såååå många år till!!!
 
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så kommer jag, Ida och Johanna att börja träna nu! Det ska verkligen bli roligt, har verkligen saknat det. Fattar inte varför jag la av i julas allt gick så himla bra! Ajja nog snackat om det ;p Men jag är fan ASTAGGAD denna gång och då ska jag inte ge upp!!! hahah el kommer jag ens ha någon chans att ge upp mot Ida? :P 
 
Måste dra nu Hade bra allihopa!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
 
PussPuss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0