Vart rinner tiden iväg och nu får det bli andra bullar. SKÄRP dig Dessan!!!

Oj oj.... Vad är det riktigt för fel på mig? haha Ja det kan man verkligen undra... 
 
Jag har nu försovit mig flera gånger till plugget och jag fattar inte varför. Ställer alltid klockan så pass att jag ska hinna till skolan men ändå så stänger jag av väckaren utan att jag vet om det. Har ställt flera på exempel på mobilen ändå så hör jag inget eller så stänger jag av den (i sömnen) Sjukt irriterande!! Sen är det inte nog bra det men hon jag är med på veckodagarna min polare är fan likadan! :O Det ser ju liksom inge bra ut då vi är sena och kommer tillsammans till skolan. (hon åker taxi så därför åker vi tsm) 
 
Men är det så att jag ska gå kvar till hösten måste detta bli en ändring på frånvaron. Okej nu har jag inte varit på skolan mkt för har halkat ned i dom svagaste hålen, men håller på att arbeta mig uppåt nu och det känns bra det... Men ska verkligen försöka bli bättre på det. I CAN DOIT/WE CAN DOIT, (me and my friend!!) 
 
Men alltså shiiiit vad tiden går fort. Idag så sa en på skolan att det bara är två veckor kvar av skolan! Kan det verkligen stämma??! Det värsta är att det stämmer. Fan vad tiden går fort när man blir äldre och äldre. Har redan panik över att snart är det den 25 Juni och vafan då blir jag 24 år! Vill fan stanna tiden nu. Tycker 23 är en bra ålder. haha
 
Nä men nu ska jag ta och göra nå nytta här i livet. 
~*Bjuder på en hyfsat ny bild på mig*~
 
Kiss ya bitches!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0