Hallå <3

Hej alla där ute!! 🙈

Hade tänkt skriva och berätta om helgen och så vidare, kanske inte är så intressant för er men ajja!! Haha ^^ 

Fredags tog jag det bara lugnt kollade på film, redigerade lite bilder osv så den fredagen tog jag en myskväll jag lova er :) oj nu höll jag på att glömma att jag & Johanna va i Umeå under hela dagen på lassa där, av personliga själ. Haha nu låter de ju som om de är nå avancerat som har hänt men så äre inte:p orkar bara inte berätta varför jag var där. ;) Blir så mkt att skriva ;p men det var då trevligt att få komma bort från sin hemstad över dagen. Sen hann vi även ta en snabb lunch med fina Alexandra som Johanna känner :D 

Lördags var jag med Anna F, vi for och köpte god grejer å såg skräck film typ nästan hela natten :D jag bara älskar att se de. Jag vet egentligen inte varför jag gillar att se sånt men det är som den där spänningen man vill ha :D 
•Väldigt mysigt var det iaf•

Söndags var de familje middag igen å som vanligt var de super trevligt :) 


Det var den helgen de:) sjukt va dagarna går fort nu för tiden :p haha 


Idag har jag varit hos chefen på Annagården :D vi snackade om sommar jobb :D ska få inskolas på måndag och tisdag så de känns ju bra :D 

Nä nu ska jag slagga vi hörs :) ❤️


Love ya bitches  💋





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0