Blir så irriterad!

FUCK alla tjuvar!!!!
 
Något som gör mig så fruktansvärt irriterad är när folk inte kan vara mer ärliga mot andra! Tillexempel som onsdagen den 25e juni då jag fyllde år så firade mina vänner mig och det var samtidigt stadsfesten. Om jag säger så här: Det började as-bra men slutade med att man var ute å sökte sin förbannade mobiltelefon. Den försvann samtidigt som vi snackade med ett killgäng och jag ville inte direkt anklaga en speciell person så jag gick runt till alla dom där killarna och frågade om dom hade tagit min mobil el om dom hade sätt en vit iPhone men det ända dom gjorde var att hånskratta mig rakt upp i ansiktet.... Liksom vad började man då fundera? 
 
Sen en kompis till mig hängde med en av dom där killarna hem för att "efterfesta" Slutade med att jag och ida då hade farit hem för att söka min mobil på "hitta min iPhone" appen men den hitta den inte men så skulle jag möta upp min tjej kompis som hade följt hem till den där killen och då när jag ville snaka med henne så sa jag att HANS killkompisar måste ha tagit den och då blir han så förbannad och kliver ut från taxin å skriker mot mig att HAN inte ha tagit den och beter sig väldigt konstigt!!! Då blir jag väldigt misstänksam mot honom och sewondie gjorde en ny sökning och då visa de att den fanns på gatan vi stod på å¨så fort dom farit så visar den att den inte var där.... Hmm... konstigt. 

Iallafall så har jag gjort en polisanmälan så hoppas dom hittar den :) (tror dock inte de) 
 
Idag så fick jag en ny mobil av mormor TACK FINA DU!!!! 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0