Påsken är då över

 
Hej alla glada!

Då var påsken över då! Min påsk var väldigt nice. Johanna bjöd med mig till hennes mammas moster på middag på fredagen och på lördagen hade hennes mamma påskmiddag, är inte så van med att fira påsk eftersom varken jag eller mamma är så brydda! Klart när man var liten så klädde man ut sig till påsk kärring och pynta där hemma xD men annars så var det inte så speciellt hemma hos mig :p På lördag kväll kom jag och Johanna på att visst vore det roligt att dra ut på krogen eftersom att det är påsk och det kan vara ute ganska mkt folk. DET kan jag lova er att det var. Vi gick Verandan och det var så sjukt mkt folk där (helt crazy alltså) Sen resten av kvällen tänker jag inte ens dra upp!!.. Men jag hoppas att eran påsk vecka har varit lugn och trevlig?! ;)
see yaaa sötnosar!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0